Seminář „Jak na spotřebitelské právo“
Pozvánka na seminář s názvem „Jak na spotřebitelské právo“, který se uskuteční dne 12. září 2024 od 10:00 – 16:00 hod. v prostorách Florentina v Praze. Tento program je zaměřen na školení v oblasti řešení problémů, se kterými se podnikatelé často setkávají při jednání se zákazníky. Seminář pomůže lépe se zorientovat v této oblasti a poskytne praktické rady, jak předcházet konfliktům se zákazníky nebo je účinně řešit. Více informací o semináři a možnost přihlášení naleznete ZDE. Seminář je zdarma.
Co se na semináři dozvím?
- O čem musím zákazníka vždy informovat?
- Kdy může spotřebitel odstoupit od smlouvy?
- Jaké jsou záruky na zboží a služby včetně digitálních výrobků a služeb?
- Jakému jednání se musím vždy vyhnout?
- Mohu spor řešit jinak než soudní cestou?
Kdo bude lektorem?
Kateřina Kozáková
JUDr. Kateřina Kozáková se v rámci úřadu Hospodářské komory ČR specializuje na pracovní a spotřebitelské právo. Do projektu Consumer Law Ready se zapojila v roce 2018 a od té doby pravidelně školí malé a střední firmy a nové školitele v této oblasti. Své znalosti si pravidelně rozšiřuje na setkáních se školiteli z ostatních evropských zemí a sledováním změn jak evropských, tak českých právních předpisů.
Kontaktní osoba:
Mgr. et Mgr. Ivana Hrdinová
zástupce tajemníka úřadu pro oblast vnitřního řízení a zahraničních vztahů
Hospodářská komora České republiky
Florentinum (recepce A) • Na Florenci 2116/15 • 110 00 Praha 1
hrdinova@komora.cz
Zdroj: PK ČR