Navštivte také

Předchozí reklama
Následující reklama
Počet záznamů: 12
Navštivte také: MZe ČR – Bezpečnost potravin
MZe ČR – Bezpečnost potravin
Navštivte také: Ministerstvo zdravotnictví ČR
Ministerstvo zdravotnictví ČR
Navštivte také: Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Navštivte také: Státní veterinární správa ČR
Státní veterinární správa ČR
Navštivte také: Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Navštivte také: Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Navštivte také: Státní zdravotní ústav
Státní zdravotní ústav
Navštivte také: Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Navštivte také: Kancelář WHO v České republice
Kancelář WHO v České republice
Navštivte také: Víš co jíš? (informace o výživě)
Víš co jíš? (informace o výživě)
Navštivte také: Knowledge Junction EFSA
Knowledge Junction EFSA
Navštivte také: Evropská rada pro informace o potravinách
Evropská rada pro informace o potravinách

Přidat článek Zpětná vazba funguje do kategorie

Aktuality DO > Aktuality DO
Aktuality > Aktuality

Zpětná vazba funguje

Vydáno: 9.7.2014
Tisk článku
Autor: SVS ČR
Tisková zpráva SVS ČR ze dne 8. 7. 2014.

Od konce loňského roku 2013, kdy lze kontaktovat Státní veterinární správu i přes Facebook, „olajkovala“ jako „to se mi líbí“, a tím začala pravidelně odebírat jednotlivé zprávy a informace, více než pětistovka návštěvníků. To je dobrý výsledek.

Většina z návštěvníků stránek s konáním orgánů státního veterinárního dozoru souhlasí, přesto se najdou i ti, kteří mají výhrady. Proto také Milan Malena, ústřední ředitel Státní veterinární správy rozhodl, že je nutné komunikaci s „úředníky“ usnadnit.

Pozitivní hodnocení se týkají systému veterinárního dozoru a snahy bránit zdraví lidí, zvířat a dbát na welfare zvířat. Výhrad jsme zaznamenali nemnoho, například když jsme varovali před riziky dovozu psů ze zdravotně problematických oblastí. Avšak při diskusi, věříme, došlo k vyjasnění stanovisek. Prostřednictvím facebooku jsme také obdrželi řadu podnětů, které byly dále postoupeny k řešení příslušným krajským veterinárním správám.

Takovýto způsob komunikace není pouze „podléhání“ módnímu trendu, ale je opravdu nutný, neboť příjemci zpráv mají možnost okamžitě reagovat, a také se dočkat fundované odpovědi.

Ano, příjemci informací a tiskových zpráv nejsou pouze média, ale i široká veřejnost. Svědčí o tom, kolikrát byla zpráva přečtena (od zhruba 200 až po 9 000krát), ale i kolikrát byla dále příjemci sdílena.

A to nehovoříme o každoměsíční zhruba desetitisícovce návštěvníků aplikace „Výsledky kontrol“ a dalších, kteří využívají mobilní aplikace a mapy nákaz aj. Od července 2013 jsme také odpověděli na více než 1 800 dotazů prostřednictvím kontaktního formuláře.

Děkujeme tedy čtenářům, příjemcům i kritikům.

Chceme-li někoho oslovit, musíme také mít, co říci. Prokazatelný zájem, zdá se, svědčí o tom, že tomu tak je.

Josef Duben, tisk. mluvčí SVS

Zdroj: SVS ČR

 

Tyto stránky provozuje Ministerstvo zemědělství © 2021