Zdravotní a výživová tvrzení v obchodní prezentaci potravinářských výrobků
Vydáno: 18. 5. 2011
Autor:
Jedno z témat odborné konference zaměřené na regulaci reklamy. Praha, 25.5.2011.

Na program konference jsou mimo jiných zařazena témata týkající se zdravotních a výživových tvrzení, např. rozdíl mezi reklamou a informací, zdravotní a výživová tvrzení v obchodní prezentaci potravinářských výrobků, klamavost informací použitých v reklamě, problematika mýtů a nepravdivých informací o přechodných obdobích použitelnosti zdravotních a výživových tvrzení. Pozornost bude věnována také dozorovým orgánům, jejich přístupu ke kontrole obchodní prezentace výrobků se zdravotními účinky aj.
Akce je zaměřena na odbornou veřejnost. Cílem pořadatele je vytvoření prostoru pro věcnou diskusi témat, na která mají různé zájmové skupiny odlišné názory.