Kampaň “Action on Additives”
Přístup do databáze více než 1 000 potravinářských výrobků obsahujících aditiva s vlivem na chování dětí.
The Food Commission je nezisková společnost, která vede ve Velké Británii kampaň za zdravější a bezpečnější potraviny určené dětem. Více informací je k dispozici na www.foodcomm.org.uk/. The Food Commission objevila více než tisíc potravin, nápojů a léčebných preparátů, které obsahují minimálně jedno aditivum ze sedmi aditiv spojovaných se zvýšenou hyperaktivitou u citlivých dětí. The Food Commission vydává čtvrtletně časopis The Food Magazine, ve kterém jsou publikovány informace zaměřující se na potraviny pro děti.
The Organix Foundation je registrovaná charitativní nadace financovaná ze zisků Organix Brands Ltd. Nadace je nezávislý orgán s nezávislou správní radou. Více informací je na www.organixfoundation.org/. The Organix Foundation poskytuje granty výzkumným projektům, které se zaměřují na objasňování spojení mezi kvalitou potravin a zdravím dětí. Výzkumné projekty mohou spadat do kterékoliv akademické oblasti, včetně výživy, kvality potravin, zemědělství a výroby potravin. The Organix Foundation poskytuje granty rovněž projektům propagujícím kvalitní potraviny pro děti.
– HACSG (The Hyperactive Children’s Support Group)
Více informací k problematice potravinářských aditiv a hyperaktivity dětí je k dispozici zde.