Bezpečnost potravin

Spotřebitelské sdružení SOS a SPIS radí

Vydáno: 1. 11. 2005
Autor:

Spotřebitelské sdružení SOS (Sdružení obrany spotřebitelů) přináší 3-dílný seriál o tom, co dělat se zkaženými potravinami především v souvislosti s nedávnými zjištěními v síti supermarketů. Spotřebitelské sdružení SPIS (Spotřebitelský poradenský a informační servis) uveřejňuje důležité informace o tom, kam se může spotřebitel obrátit v případě, že má podezření na nekalé praktiky obchodníků, hygieny a kval

Spotřebitelské sdružení SOS (Sdružení obrany spotřebitelů) přináší 3-dílný seriál o tom, co dělat se zkaženými potravinami především v souvislosti s nedávnými zjištěními v síti supermarketů. Mimo jiné se zde dozvíte, jak potraviny nejlépe uchovávat, co může způsobit kažení potravin, čeho si všímat na obalech potravin, kdo potraviny kontroluje aj.

Na následujících odkazech naleznete všechny články:

Svět spotřebitelů – Články – Co se zkaženými potravinami? I.

Svět spotřebitelů – Články – Co se zkaženými potravinami? II.

Svět spotřebitelů – Články – Co se zkaženými potravinami? III.

SOS přináší také 3-dílný seriál o možném nebezpečí z brambor. Objevily se informace, že jídla připravovaná z brambor za vysokých teplot obsahují akrylamidy. Zdá se tedy, že brambory jsou riziková potraviny.

Články naleznete na:

Svět spotřebitelů – Články – Brambory – nebezpečí pro naše zdraví? I. část.

Svět spotřebitelů – Články – Brambory – nebezpečí pro naše zdraví? II. část.

Svět spotřebitelů – Články – Brambory – nebezpečí pro naše zdraví? III. část.

 

 

Spotřebitelské sdružení SPIS (Spotřebitelský poradenský a informační servis) uveřejňuje důležité informace o tom, kam se může spotřebitel obrátit v případě, že má podezření na nekalé praktiky obchodníků, hygieny a kvality zboží a služeb a podobně. Je důležité vědět, kam se může spotřebitel obrátit, pokud řeší jakýkoliv problém.

Více informací na:

Spotřebitel.cz – Kam se obrátit se stížností