Marketing pro ekologické zemědělce
Vydáno: 25. 11. 2008
Autor:
Publikace určená stávajícím ekologickým zemědělcům a těm, kteří o přechodu na ekohospodaření uvažují.
Spolek poradců v ekologickém zemědělství ČR, o.s. vydal publikaci pod názvem “Marketing pro ekologické zemědělce” (viz příloha). Příručka poskytuje základní informace o tom, co to je marketing a jak jeho principy využít pro lepší odbyt zemědělské produkce. Každá ekologická farma má své zákazníky a tato příručka ukazuje způsoby a nástroje, jak si je udržet, případně jak a kde hledat další. Je určena nejen stávajícím ekologickým zemědělcům, ale i těm, kteří teprve o přechodu na ekohospodaření uvažují.
Příloha: Marketing pro ekologické zemědělce (pdf, 869 kB, 28 stran)
Zdroj: Geen marketing
Pozn.: Publikace byla vydána jako součást projektu Síť informačních center
Agro-envi-info zaměřených na agroenvironmentální programy v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina, spolufinancovaného Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.