Český trh s biopotravinami 2009©
Vydáno: 30. 7. 2009
Autor:
Green marketing ve spolupráci s Českým a slovenským odborným nakladatelstvím právě vydává další aktualizované vydání ročenky Český trh s biopotravinami 2009.
Co ročenka nabízí? Detailní analýzu českého bio trhu…a mnohem více.
Kromě analýzy českého trhu s biopotravinami, kterou vypracovává každý rok Green marketing, přinese ročenka 09 navíc také detailní pohled na trh s biopotravinami na Slovensku. Kromě toho se můžete těšit na čerstvé informace a nejdůležitější data o českém i světovém trhu, vývoj spotřeby, přehled největších firem v oboru a výhled na další vývoj v roce 2009 až 2010.
Nejucelenější zpráva svého druhu, ročenka Český trh s biopotravinami 2009 pomůže maloobchodníkům i potravinářům v porozumění specifickému sortimentu biopotravin a stává se nezbytným nástrojem pro analýzu příležitostí, vývoj nových produktů, rozvoj komunikace a plánování strategií na tomto perspektivním trhu.
Z obsahu:
· Ekologické zemědělství a trh s biopotravinami ve světě
· Detailní popis trhu s biopotravinami v Evropě
· Zpracování bioproduktů a výroba biopotravin v ČR, nové produkty na trhu
· Struktura dodavatelského řetězce a trhu s biopotravinami v ČR
· Produktová analýza, přehled kategorií s největším potenciálem
· Maloobchodní prodej biopotravin v ČR
· Detailní pohled na spotřebitele kupující biopotraviny
· Jak správně komunikovat biopotraviny: Marketingová doporučení pro
prodej biopotravin
· A letos poprvé přehled slovenského trhu s biopotravinami
Název: Český trh s biopotravinami 2009
Vydal: Mgr. Tomáš Václavík, Green marketing
Cena: 2 368 Kč včetně DPH
Sleva: 10 % při objednávce 5 kusů a více
Ročenku si můžete objednat u
Tel.: +420 541 263 456,
E-mail: tom@greenmarketing.cz, www.greenmarketing.cze
Mgr. Tomáš Václavíka – Green marketing,