Bezpečnost potravin

Konference Biopotraviny v maloobchodě

Vydáno: 21. 2. 2007
Autor: pospisilova

Dne 16.3.od 9.30-15 hod. na Výstavišti Holešovice v Praze

Konference Biopotraviny v maloobchodě bude 16.3.2007 od 9.30 do 15.00 hodin v Průmyslovém paláci Výstaviště Holešovice v Praze

Fórum je určeno pro top management maloobchodních řetězců, současných či potenciálních výrobců biopotravin, specializovaných bioprodejen, nezávislého maloobchodu, velkoobchodů, reklamních,  průzkumných a servisních agentur, svazů, asociací, státních institucí a medií.

Program konference:
9:00 – 9:30     Registrace, káva
9.30 – 9.35   Uvítání, Zdeněk Juračka, předseda, Svaz českých a moravských     spotřebních družstev
9.35 – 9.50  Organic Retailers Association – Váš partner, Ralph Liebing, výkonný    ředitel, Organic Retailers Association (www.o-r-a.org), Rakousko
9.50 – 10.10  Nejnovější trendy v maloobchodu s biopotravinami ve světě, Tom    Václavík, Green marketing, Česká republika
10.10 – 10.40 Strategické postupy a důsledky prodeje biopotravin přes obchodní    řetězce, Toralf Richter, BioPlus, Švýcarsko
10.40 – 11.10  Zkušenosti ze spolupráce ekologických zemědělců a      maloobchodních řetězců při prodeji biopotravin, Wolfram Dienel,    ÖkoStrategieBeratung Reuter & Dr. Dienel, Německo 
11.10 – 11.40 Přestávka, diskuse
11.40 – 12.10  Nástroje na zvýšení četnosti nákupů a loajality zákazníků     v maloobchodu s biopotravinami, Nina Stockebrand, Univerzita     Göttingen, Německo
12.10 – 12.40 Ekologičtí zemědělci a maloobchodníci – Nepřátelé nebo spojenci?    Markus Schermer, Univerzita Innsbruck, Rakousko
12.40 – 13. 10 BioVista – Tržní data pro vaši zisky, Christoph Spahn, BioVista     GmbH, Německo
13.10 – 13.40 Ja! Natürlich – Úspěšný příběh, Dr. Andreas Steidl, ředitel řízení    kvality, Ja!Natürlich Naturprodukte GmbH, Rakousko
13.40 – 14.10  Bio Cafes – „založeno“ na bio úspěch?, Silvano Giovanni Pedretti,    majitel Bio Cafes, Česká republika
14.10 – 15.00 Bio Bufet

Odborný garant konference: Green marketing
Partner konference: Billa s.r.o.
Mediální partneři konference: Moderní obchod, Bio obchod
Kateringový partner: Bio Cafes
Organizátor veletrhu: Incheba Praha spol.r.o.
On-line registrace na konferenci:  www.biostyl.cz

V rámci mezinárodního kontraktačního a prodejního veletrhu zdravé výživy, ekologie a zdravého životního stylu BIOSTYL proběhne letos poprvé odborná konference s názvem Biopotraviny v maloobchodě.
 Konference, na které představí zahraniční i domácí experti nejnovější trendy v oblasti maloobchodu s biopotravinami, se stává nejvýznamnějším setkáním odborníků z oblasti ochodu a marketingu biopotravin v České republice. Konference proběhne v pátek, 16.3.2007 od 9.30 do 15.00 hodin v Průmyslovém paláci Výstaviště Holešovice v Praze, registrovat se na ni je možno on-line na www.biostyl.cz
 Podle nové studie Organic Monitoru dosáhl celosvětový odbyt biopotravin hranici 31 miliard euro a biopotraviny tvoří nejrychleji rostoucí segment trhu s potravinami. Rychlý růst trhu s biopotravinami je důsledkem zejména vynikající kvality výrobků a aktivní marketingovou podporou segmentu ze strany obchodních řetězců a specializovaných bioprodejen.
 „V České republice roste trh s biopotravinami dlouhodobě o desítky procent ročně a jeho potenciál je obrovský. Stále více výrobců potravin a maloobchodníků biopotraviny zařazuje do svého portfolia“, říká organizátor a odborný garant konference Mgr. Tomáš Václavík z agentury Green marketing.
 Jaký je ale trh s biopotravinami? Jaká má specifika? Kdo jsou “bio spotřebitelé” a jaké komunikační strategie je oslovují?, to jsou  nejčastější otázky, které si kladou firmy při vstupu na “bio trh”. Konference Biopotraviny v maloobchodě se pokusí nalézt odpovědi na některé z nich.
 „Kromě vlastní konference budou mít její účastníci příležitost shlédnout i nejnovější nabídku biopotravin na českém trhu v rámci veletrhu Biostyl, na které se představí všichni čeští výrobci a obchodníci“, dodává Ctirad Hemelík, manažer výstavy Biostyl.
 „Biopotraviny jsou segment, který v Bille aktivně podporujeme a svým zákazníkům neustále nabídku rozšiřujeme. Odborné informace o tomto rychle rostoucím segmentu jsou pro nás nepostradatelné, proto jsme se rozhodli konferenci podpořit“, říká Jaroslaw Szczypka, ředitel společnosti Billa, Partner konference.