KLASA nově
Národní značka kvality KLASA změnila od března vizuální styl komunikace.
Nové reklamní spoty, mají za úkol motivovat spotřebitele k nákupu kvalitních českých potravin oceněných certifikátem KLASA. Spoty mají vlastenecký náboj podpořený záběry na českou krajinu, česače ovoce v sadu, výlov rybníka či čerstvě upečený chléb. Původní slogan „To nejlepší z naší země“ zmizí a nahradí ji nový vizuální styl značky KLASA.
Dosavadní komunikace značky KLASA byla zaměřena na vybudování její znalosti, zafixování se do povědomí spotřebitele. A protože spotřebitel se vyvíjí, musí se vyvíjet i značka. Další „kolo“ komunikace o KLASE se nyní zaměří na její kvalitativní rozměr a bude se rovněž více orientovat spotřebitelské chování a na podporu nákupu výrobků se značkou KLASA.
Sloganem nové kampaně je „Kupujte to nejlepší pro své nejbližší“. Změna vizuálního stylu značky KLASA se dotkne nejen televizní reklamy a inzerce, ale i propagačních materiálů pro značku či výstavních panelů.
„Dosud se nám podařilo zvýšit povědomí o značce KLASA mezi spotřebiteli. Vědí, jak značka KLASA vypadá a hlavně co znamená. Nyní bychom chtěli spotřebitele motivovat k tomu, aby tyto výrobky více kupovali,“ řekla Jitka Rambousková, pověřená řízením Samostatného oddělení pro marketing Státního zemědělského intervenčního fondu, který značku KLASA od roku 2004 spravuje.
O značce
Národní značku kvality KLASA uděluje kvalitním českým potravinářským a zemědělským výrobkům ministr zemědělství od roku 2003. Tuto prestižní značku spravuje od počátku roku 2004 Samostatné oddělení pro marketing Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF). Začátkem března 2007 mohli nalézt spotřebitelé národní známku kvality KLASA na obalech celkem 1384 potravinářských výrobků od 198 výrobců. Další informace o národní značce kvality KLASA a kompletní seznam všech oceněných produktů jsou dostupné na internetových stránkách Státního zemědělského intervenčního fondu www.szif.cz v rubrice Propagace kvalitních potravin a na stránkách www.eklasa.cz.
Zdroj: Potravinářská komora, 12. 3. 2007