Bezpečnost potravin

Britská marketingová kampaň proti obezitě „Change4life“

Vydáno: 29. 10. 2008
Autor:

Společnost Mars a další britské firmy a média rozvíjejí akci pro správné stravování a více pohybu, která bude trvat až do Olympiády v r. 2012.

Společnost Mars se ujala vedení v iniciativě proti obezitě “Change4lifesponsorované britskou vládou. Change4Life má za cíl pomoci rodinám v Anglii správně jíst, více se pohybovat a déle žít. Společnost Mars ve spojení s dalšími (Cadbury, Coca-cola, PepsiCo, Kraft, Nestlé, Tesco, televizními společnostmi a reklamní agenturou AMV BBDO) vyhlásila největší marketingovou kampaň v Británii proti obezitě. Koalice přispěje částkou 200 mil. Lst a také na volnočasové dětské aktivity, které budou hitem televize a dalších médií začátkem r. 2009. Mars hodlá postupovat podobně jako při akci “Mars Balls Get Britain Playing" – soutěž o fotbalové míče nebo soutěž s omáčkami “Dolmio” “Health Family Challenge”.
Kampaň bude trvat až do Olympiády v Londýně v r. 2012.