Navštivte také

Předchozí reklama
Následující reklama
Počet záznamů: 12
Navštivte také: MZe ČR – Bezpečnost potravin
MZe ČR – Bezpečnost potravin
Navštivte také: Ministerstvo zdravotnictví ČR
Ministerstvo zdravotnictví ČR
Navštivte také: Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Navštivte také: Státní veterinární správa ČR
Státní veterinární správa ČR
Navštivte také: Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Navštivte také: Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Navštivte také: Státní zdravotní ústav
Státní zdravotní ústav
Navštivte také: Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Navštivte také: Kancelář WHO v České republice
Kancelář WHO v České republice
Navštivte také: Evropská rada pro informace o potravinách
Evropská rada pro informace o potravinách
Navštivte také: Víš co jíš? (informace o výživě)
Víš co jíš? (informace o výživě)
Navštivte také: Knowledge Junction EFSA
Knowledge Junction EFSA

Přidat článek Britové agitují pro bio do kategorie

Archiv - Biopotraviny > Výživa - Archiv> Výživa - Archiv> Archiv - Biopotraviny> Potravinářství - Archiv> Výživa - Archiv

Britové agitují pro bio

Vydáno: 16.3.2011
Tisk článku
Autor: Mgr. Dana Koubová
Ve Velké Británii probíhá marketingová kampaň na podporu spotřeby ekologických produktů.
Biobranže ve Velké Británii se proti poklesu spotřeby ekologických potravin brání marketingovou kampaní v hodnotě zhruba 2,4 mil. EUR. V souvislosti s hospodářskou krizí klesla v roce 2009 spotřeba bioproduktů na ostrově téměř o 13 procent. V konzumaci ekologických potravin jsou Britové ve srovnání s jinými evropskými zeměmi pozadu. Němečtí spotřebitelé utratí za bioprodukty na osobu zhruba dvakrát více peněz než Britové. Ekologicky obhospodařované plochy ve Velké Británii však intenzivně narůstají.
Cílem kampaně s mottem „Proč mám rád bio“ není změnit nebo vychovat spotřebitele v ryzího biozákazníka. Organizátoři, Organic Trade Board (OTB), spíše doufají, že průměrného spotřebitele motivují k častějšímu nákupu ekologických produktů. Kampaň, založená na tři roky, je financována z poloviny firmami z biosektoru a z poloviny Evropskou unií. Jsou plánovány akce na sociálních sítích, ale i tiskové zprávy a televizní reklamy.
DLZ Agrarmagazin, 2011, č. 2, s. 13
http://www.nzpk.cz/objednavka-reprograficke-sluzby/

 

Tyto stránky provozuje Ministerstvo zemědělství © 2018