Publikace Irské federace výrobců potravin a nápojů.

Federace výrobců potravin a nápojů v Irsku (FDII) uveřejnila informační brožuru (viz příloha), která je obsáhlým přehledem aktivit, ke kterým se členské společnosti v posledních pěti letech zavázaly, a to zejména v oblasti zdravějšího životního stylu.
Publikace je rozdělena do následujících kapitol:
1. Výrobky a výběr
Jsou uvedeny aktivity vedoucí ke snížení obsahu soli, nasycených/trans-mastných kyselin, cukrů v potravinách. Je zmíněn význam mikronutrientů (kyseliny listové, vitaminu D), prospěch snídaní (fortifikovaných potravin). Závazek průmyslu k eliminaci umělých barviv, aromat & konzervantů.
2.
Informace pro spotřebitele
Informace uváděné na etiketách, značení doporučovaného denního množství (GDA).
3. Reklama a komerční komunikace
4. Výzkum a vývoj
Jsou uvedeny aktivity Výzkumného střediska firmy Nestlé, Inovačního střediska Glanbia
5. Propagace zdravých životních stylů
Propagace u firmy Britvic, Cadbury, Coca-Cola, Kellog, McDonalds, Unilever.
6. Partnerství
Prosazování zdravých životních stylů prostřednictvím partnerství s vládními i jinými zainteresovanými subjekty.
7. Udržitelnost
Udržitelnost z hlediska emisí oxidu uhličitého, obalů, dopravy, vody aj.