Navštivte také

Předchozí reklama
Následující reklama
Počet záznamů: 12
Navštivte také: MZe ČR – Bezpečnost potravin
MZe ČR – Bezpečnost potravin
Navštivte také: Ministerstvo zdravotnictví ČR
Ministerstvo zdravotnictví ČR
Navštivte také: Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Navštivte také: Státní veterinární správa ČR
Státní veterinární správa ČR
Navštivte také: Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Navštivte také: Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Navštivte také: Státní zdravotní ústav
Státní zdravotní ústav
Navštivte také: Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Navštivte také: Kancelář WHO v České republice
Kancelář WHO v České republice
Navštivte také: Víš co jíš? (informace o výživě)
Víš co jíš? (informace o výživě)
Navštivte také: Knowledge Junction EFSA
Knowledge Junction EFSA
Navštivte také: Evropská rada pro informace o potravinách
Evropská rada pro informace o potravinách

Přidat článek Tendr ECDC: Plán a činnosti ECDC v oblasti vztahů s veřejností do kategorie

Aktuality KM EFSA > Aktuality KM EFSA

Tendr ECDC: Plán a činnosti ECDC v oblasti vztahů s veřejností

Vydáno: 28.6.2022
Tisk článku
Autor: KM EFSA
Termín pro zaslání nabídek: 15. července 2022

Na webových stránkách elektronického tržiště EU (TED e-Tendering) byla publikována výzva ECDC "Plán a činnosti ECDC v oblasti vztahů s veřejností".

Úkoly, které budou v rámci této fáze provedeny, budou zaměřeny na:

- Porozumění tomu, jak značku vnímají cílové skupiny ECDC, včetně tvůrců politik na úrovni EU a na vnitrostátní úrovni, zdravotníci (např. zdravotničtí pracovníci, epidemiologové, mikrobiologové z oblasti veřejného zdraví a podobné profese), média (např. novináři pracující pro ECDC), média (např. mainstreamová média, redaktoři vědeckých časopisů, v nichž je obsah ECDC pravidelně publikován, bloggeři v oblasti zdraví a osoby působící na sociálních sítích), široká veřejnost a zaměstnanci ECDC.

- Porozumění tomu, jak značku vnímají zainteresované strany ECDC, jako jsou např. členové příslušných koordinačních orgánů ECDC, jeho správní rady a poradního fóra, profesní a pacientské organizace, pracovníci v oblasti komunikace o zdravotní péči v členských státech EU a nevládní organizace působící v oblasti zdravotnictví, jakož i pracovníci jiných agentur EU, Evropské komise, Světové zdravotnické organizace (WHO) a center pro prevenci a kontrolu onemocnění (CDC) v rámci stávajících memorand o porozumění.

- Zmapování současných potřeb a zvyků při konzumaci mediálních výstupů cílovými skupinami ECDC, jakož i aktualizace definic a segmentace pro každou cílovou skupinu a vybrané příjemce komunikace ECDC prostřednictvím aktualizované analýzy publika. Cílem této analýzy bude rovněž zlepšit porozumění specifickým národním mediálním prostředím. 

- Vypracování strategického plánu vztahů s veřejností na základě analýzy značky a cílové skupiny zahrnující prioritní oblasti, cíle, konkrétní opatření a hodnotící metriky.

Termín pro zaslání nabídek: 15. července 2022

Zadávací dokumentaci najdete na elektronickém tržišti EU (TED).

Zdroj: ECDC

Tyto stránky provozuje Ministerstvo zemědělství © 2021