Navštivte také

Předchozí reklama
Následující reklama
Počet záznamů: 12
Navštivte také: MZe ČR – Bezpečnost potravin
MZe ČR – Bezpečnost potravin
Navštivte také: Ministerstvo zdravotnictví ČR
Ministerstvo zdravotnictví ČR
Navštivte také: Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Navštivte také: Státní veterinární správa ČR
Státní veterinární správa ČR
Navštivte také: Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Navštivte také: Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Navštivte také: Státní zdravotní ústav
Státní zdravotní ústav
Navštivte také: Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Navštivte také: Kancelář WHO v České republice
Kancelář WHO v České republice
Navštivte také: Evropská rada pro informace o potravinách
Evropská rada pro informace o potravinách
Navštivte také: Víš co jíš? (informace o výživě)
Víš co jíš? (informace o výživě)
Navštivte také: Knowledge Junction EFSA
Knowledge Junction EFSA

Přidat článek Seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod do kategorie

Aktuality > Aktuality
Odborné akce

Seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod

Vydáno: 20.8.2020
Tisk článku
Autor: VŠE
Seminář se bude konat 9. 9. 2020 v Praze v budově VŠE.

Již 5. ročník semináře na téma Udržitelnost pro výrobu a obchod přinese zkušenosti a případové studie firem a institucí, které již odpovědnost a udržitelnost do svých firemních DNA začlenily. Nevyhneme se ani tématům spojeným s dopady pandemie COVID-19 na aktivity a projekty firem v oblasti udržitelnosti.

„Spotřebitelé začali očekávat více od značek, které si vybírají. Podporují jenom ty, které jim přinášejí něco navíc. Aby mohly značky zůstat konkurenceschopné v měnícím se prostředí, musí se vyvíjet spolu s novými generacemi zákazníků. Co pohání inovace? Jak můžeme spotřebitelům pomoci ve snižování odpadu, používání menšího množství vody a energie a zároveň přinášet větší efektivitu?“ O tom všem bude hovořit Gabriel Makki, Viceprezident pro prodej ve střední Evropě společnosti Procter and Gamble.

Na jaké další příspěvky a na které prezentující se můžete dále těšit?

  • Udržitelnost a česká populace. Informace z výzkumů agentury Ipsos k tématům CSR a udržitelnosti a vliv důsledků COVID-19 přinese Tomáš Macků, External Affairs Director společnosti Ipsos.
  • O Udržitelnosti v obchodním řetězci bude hovořit Eliška Froschová Stehlíková, CSR specialista Lidl Česká republika.
  • Jaroslav Malina, Chief Digital Officer @ McCANN Prague se zaměří na udržitelnost z pohledu značky.
  • Martin Hejl, jednatel společnosti THIMM Obaly bude hovořit o tom, jaký pozitivní dopad má digitalizace na udržitelnost, když ji správně uchopíte.
  • O certifikovaných systémech udržitelnosti od výroby po retail (UTZ/RSPO/MSC) bude mluvit Hana Brožková a David Šíma, ze společnosti Bureau Veritas Certification CZ.
  • Tomáš Bílý, externí konzultant pro Fairtrade Česko a Slovensko představí principy Certifikace Fairtrade jako nástroj udržitelnosti.

 

Termín konání: 9.9. 2020, 9:00 - 16:00

Místo konání: Akademický klub VŠE v Praze, Vysoká škola ekonomická v Praze,
                        nám. W. Churchilla 4, 130 67 Praha 3 (vchod z Italské ulice)

Podrobnější informace k programu a elektronická přihláška jsou k dispozici na https://www.retailnews.cz/konference/udrzitelnost2020/. Na tomto webu jsou přístupné také informace a prezentace z předcházejících ročníků. 

Seminář připravují společnosti Press21 a THIMM the Highpack Group ve spolupráci s katedrou obchodního podnikání a komerčních komunikací Fakulty mezinárodních vztahů VŠE v Praze. Odborným garantem je Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR.  

Nezapomeňte se zaregistrovat co nejdříve.
Těšíme se na Vás hned po prázdninách! 

 

 

Kontakt pro další informace:
Eva Klánová
jednatelka
mail: klanova@press21.cz
tel.: 606 414 301

 

Tyto stránky provozuje Ministerstvo zemědělství © 2018