Reklamní kampaň na podporu chovu prasat
Vydáno: 19. 1. 2009
Autor:
Ve východní Anglii se rozhodli řezníci zvýšit odbyt masných a uzenářských výrobků z regionálních zdrojů pomocí reklamní kampaně, v jejímž rámci spotřebitele seznamují s výrobou a zpracováním vepřového masa.

S velkým úspěchem odstartovali řezníci z východní části Anglie rozsáhlou reklamní kampaň, která si klade za cíl zvýšit spotřebu vepřového masa vyrobeného v regionu. V rámci této kampaně cestovali řezníci z místa na místo a prostřednictvím roadshow prezentovali potencionálním zákazníkům více než 60 různých výrobků z vepřového masa. Finanční podporu získali organizátoři kampaně z Britského svazu chovatelů prasat, který označili aktivitu řezníků za vynikající. Prostřednictvím reklamní kampaně by se měli spotřebitelé bezprostředně seznámit jak s produkcí jatečných prasat a zpracováním vepřového masa, tak také s celou škálou rozmanitých uzenářských a masných výrobků. Kromě toho dostanou spotřebitelé mnoho informací o nutriční a fyziologické hodnotě vepřového masa a o různých možnostech jeho použití v domácí kulinářské přípravě.
Werbetrommel für Schweinefleisch dreht sich wieder
Primus, 2008, č. 11, s. 4