Marketing – inovace zemědělských a potravinářských výrobků, ochranné známky, schvalovací procesy dle podmínek EU, zásady propagace
Naučit cílovou skupinu zásadám marketingové strategie při uvádění nových výrobků na trh, nebo při jejich inovaci, a pomoci tak ke zvýšení konkurenceschopnosti zemědělských a potravinářských podniků.
Identifikační číslo projektu: |
41205 |
Návaznost projektu k prioritě, opatření, podopatření OP |
Opatření 1.2. |
Téma projektu: |
Marketing – inovace zemědělských a potravinářských výrobků, ochranné známky, schvalovací procesy dle podmínek EU, zásady propagace |
Cíle vzdělávání: |
Naučit cílovou skupinu zásadám marketingové strategie při uvádění nových výrobků na trh, nebo při jejich inovaci, a pomoci tak ke zvýšení konkurenceschopnosti zemědělských a potravinářských podniků.
|
Cílová skupina účastníků: |
Manageři odbytu zem podniků a farem; manageři odbytových organizací v oblasti zemědělských produktů a potravin |
Region/y realizace: |
Celá ČR |
Předpokládaná časová dotace: |
90hodinový kurz 2 × opakovat = 180 výukových hodin |
Přibližný termín realizace: |
únor – říjen 2005 |
Požadavek vstupního hodnocení účastníků: |
Vstupní test |
Požadavek výstupního hodnocení účastníků: |
Zpracování případové studie |
Certifikace účastníků: |
Obhajoba + certifikát |
Hodnocení kurzu účastníky: |
Je požadováno |
Předpokládaný celkový počet proškolených účastníků (minimální počet účastníků 1 kurzu je 12 osob): |
60 |
Finanční limit projektu: |
1 000 000,- Kč |