Letošní “Suchej únor” začíná dopisem sobě

Suchej únor je impuls k přehodnocení tvého vztahu (nejen) k alkoholu a k nastartování nových návyků.
Odměnou může být lepší spánek, víc energie, ušetřené peníze nebo nový sportovní cíl. A i když to nedáš na 100 %, důležité je, že jsi to zkusil/a. Je to jen na tobě!
Kampaň Suchej únor je ve třináctém roce stále populárnější.
Nabízí možnost poměřit své síly s alkoholem a dozvědět se, jak na tom objektivně jsem ve vztahu k alkoholu, případně ve vztahu k jiné závislosti.
Nabízí příležitost zažívat své společenské vztahy jinak, bez berličky alkoholu. Ušetřený čas, peníze, čistou hlavu lze použít na dosažení nějakého jiného cíle – objevit pro sebe nějaký nový sport, s přáteli zažít jiné, nové situace a dopřát si nové zážitky, získat nové přátele, koupit si, na co dosud nebyly zdroje :-), podniknout nějakou výpravu, čelit zlo/zvyku možná již téměř pravidelné konzumace společně s ostatními „Sušiči“ a ověřit si, že
„TADY POŘÁD JEŠTĚ ROZHODUJI JÁ A NE ALKOHOL!“
Do projektu se každoročně hlásí víc a víc odhodlaných bojovníků :-), viz graf, ilustrující účast dospělé populace obou pohlaví v jednotlivých letech projektu:

V roce 2024 se zúčastnilo na 1 200 000 dospělých osob. S podporou se připojily stovky firem. Povědomí o této kampani má 86 % populace.
Za hranou rizikového pití se v ČR pohybuje kolem miliónu osob…
Benefity jsou jasné, nabízí se všem:

Zdroj: HSHMP