Navštivte také

Předchozí reklama
Následující reklama
Počet záznamů: 12
Navštivte také: MZe ČR – Bezpečnost potravin
MZe ČR – Bezpečnost potravin
Navštivte také: Ministerstvo zdravotnictví ČR
Ministerstvo zdravotnictví ČR
Navštivte také: Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Státní zemědělská a potravinářská inspekce
Navštivte také: Státní veterinární správa ČR
Státní veterinární správa ČR
Navštivte také: Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Ústřední kontrolní a zkušební ústav zemědělský
Navštivte také: Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Evropský úřad pro bezpečnost potravin
Navštivte také: Státní zdravotní ústav
Státní zdravotní ústav
Navštivte také: Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Meziresortní komise pro řešení jódového deficitu
Navštivte také: Kancelář WHO v České republice
Kancelář WHO v České republice
Navštivte také: Víš co jíš? (informace o výživě)
Víš co jíš? (informace o výživě)
Navštivte také: Knowledge Junction EFSA
Knowledge Junction EFSA
Navštivte také: Evropská rada pro informace o potravinách
Evropská rada pro informace o potravinách

Přidat článek Elations - nápoj pro zdravé klouby do kategorie

Zvláštní výživa > Výživa - Archiv> Zvláštní výživa> Výživa - Archiv

Elations - nápoj pro zdravé klouby

Vydáno: 21.3.2008
Tisk článku
Nápoj s glukosaminem, chondroitinem, vápníkem a vitaminem C je chutnější a účinnější než pilulky.
V září 2007 uvedla firma Elations Company na americký trh doplněk stravy ve formě nápoje s ovocnou příchutí obsahující 1 500 mg glukosaminu, 1 200 mg chondroitinu, 300 mg vápníku, 60 mg vitaminu C a 3 mg bóru. Nápoj Elations se vyrábí ve dvou ovocných příchutích: maliny/bílé hrozny a brusinky/jablka. Jedná se o alternativu suplementů ve formě pilulek nebo prášku, která však je mnohem chutnější a údajně i účinnější.
 
 
Výrobce zaručuje spotřebitelům, že po 4 týdnech každodenního užívání se zlepší stav jejich kloubů – jinak jim budou vráceny peníze.
Americká kulinární federace udělila v r. 2007 výrobku cenu „Great Taste“.
Výrobek není nový, přišla s ním se stejným názvem v r. 2001 společnost Procter & Gamble, avšak úspěch se nedostavil, takže firma prodala koncepci i značku.
Prepared Foods, 177, 2008, s. 2, s. 10
Tyto stránky provozuje Ministerstvo zemědělství © 2021